BREZPLAČNA DOSTAVA PRI NAKUPU NAD 100 EUR

Zasebnost in pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine Pletisa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Pred uporabo naše spletne trgovine si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Pletisa, pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine. Podjetje Pletisa d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev s spletni trgovini. Vse spremembe so zavezujoče za kupce od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.
 

Naziv podjetja: Pletisa d.o.o.

Sedež podjetja: Na Lazah 1, 8330 Metlika, Slovenija

Matična št.: 1997386000

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.

ID zavezanca za DDV: SI44058675

TRR: SI56 0315 2100 0178 132 

Datum vpisa: 2.9.2004

Tel: +386 07 30 58 378

E-pošta: pletisa@siol.net

Način plačila
 
Ponudnik omogoča način plačila po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika.
 
Cene
 
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca.  Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Podjetje Pletisa d.o.o. se trudi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Pletisa d. o. o. kupcu omogočilo odstop od nakupa. Popusti in kuponi se med seboj ne seštevajo.

Trudimo se, da so naši izdelki čim bolj posebni in unikatni, zato delamo manjše serije izdelkov in kombiniramo materiale, ki niso dostopni v velikih količinah. Izdelki zato niso vedno na zalogi v istih kombinacijah. Slike izdelkov so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Želimo, da so naši izdelki čim bolj posebni in unikatni, zato stremimo k tem, da aplikacije hitro menjujemo. Aplikacije na izdelkih so odvisne od trenutne zaloge. Če želite točno določeno aplikacijo nam to sporočite po emailu pletisa@siol.net ali pri oddaji naročila vpišite pod Komentar. Odgovorili vam bomo, če je aplikacija na voljo. Če pri naročilu ne navedete vaših želj, si pridržujemo pravico, da sami izberemo aplikacijo. 

Stremimo k temu, da so naši izdelki modno navdihnjeni odvisno od sezone in trendov, zato je barvna kombinacija perl narejena po našem navdihu in trenutne zaloge perl. Če želite točno določeno barvno kombinacijo perl nam to sporočite po emailu pletisa@siol.net ali pri oddaji naročila vpišite pod Komentar. Odgovorili vam bomo, če je barvna kombinacija na voljo. Če pri naročilu ne navedete vaših želj, si pridržujemo pravico, da sami izberemo barvno kombinacijo. 

Postopek naročanja

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Naročanje v spletni trgovini www.pletisa.si je varno in enostavno.

V spletni trgovini www.pletisa.si lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Kupec izbere artikel na spletni strani www.pletisa.si, ga doda v košarico (v obliki nakupovalnega vozička) in nadaljuje postopek nakupa s klikom na zavihek Košarica (v obliki nakupovalnega vozička) v meniju ali na gumb na zgornjem delu strani, ki se pojavi ob dodajanju izdelkov v košarico.
Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini www.pletisa.si.
Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov. Po kliku na gumb Na blagajno, uporabnik doda še svoje kontaktne podatke in podatke za dostavo ter po potrebi doda tudi komentar. Izbere način plačila ali potrdi osebni prevzem. Sledi še zaključek naročila s klikom na gumb Potrdite naročilo. Z obkljukanjem okenčka POGOJI POSLOVANJA se kupec strinja z navedenimi pogoji uporabe.

Če želi uporabnik račun na podjetje, na začetku obkljuka NAKUPUJETE KOT PODJETJE. Odprejo se dodatna polja za vpis naziva podjetja, davčne številke in potrditev ali je podjetje davčni zavezanec.
Če želi kupec dostavo na drug naslov, izbere možnost Dostavite mi na drug naslov. 

Po oddanem naročilu kupec prejme potrditveni mail o prejetju naročila, v katerem so ponovno navedeni vsi podatki. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ta mail velja kot predračun, po katerem kupec poravna strošek. V mailu so navedeni tudi vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo transakcije.
Upravljalec bo shranil vsebino naročil uporabnikov.

V primeru, da želi kupec oddati telefonsko naročilo, nas pokličite na 07 30 58 378 med delovnim časom, ki ga najde na spletni strani www.pletisa.si. Pri naročilu prek telefona bomo potrebovali iste podatke kot pri naročilu prek spleta. Pri naročilu prek telefona lahko izbere plačilo po predračunu (UPN obrazec) ali osebni prevzem. 

Postopek obveščanja o naročilu
 
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. S tem potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne (izdelek ni na zalogi ali so navedene očitno napačne cene, kar lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času). Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje elektronsko sporočilo na naveden naslov. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima trenutno na zalogi, je ponudnik izključno vezan na dobavo materiala s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi material do ponudnika oz. je material sploh dobavljiv. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga zaradi izdelave izdelka in/ali izdelka oz. potrebnega materiala ni na voljo, bo kupec o tem obveščen s strani ponudnika. Če to podaljša dobavni rok in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. 

Če je naročilo potrjeno, prejme uporabnik potrditveni mali, da so izbrani izdelki na zalogi in prejme mail s podatki o plačilu oz. postopku osebnega prevzema, če je pri naročilu to možnost označili. Ponudnik preveri stanje plačila, če je bilo izbrano plačilo po predračunu. Pošiljka se pripravi in pošlje, ko je na transakcijskem računu ponudnika vidno nakazilo v višini zneska na potrdilu o naročilu.

Po oddaji naročila


Blago bo pripravljeno v dogovorjenem roku in odposlano na kupčev naslov oz. pripravljeno za osebni prevzem. O tem bo kupec tudi obveščen, na elektronski naslov bomo poslali obvestilo »Vaše naročilo je zaključeno«. V primeru, da je kupec naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, bomo kupca o novem dobavnem roku obvestili po telefonu ali na naveden elektronski naslov.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (zaključi nakup). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

V nasprotnem primeru si podjetje Pletisa d. o. o. pridržuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.pletisa.si in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani www.pletisa.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Podjetje Pletisa d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak bo stranka obveščena.

Sprememba ali preklic naročila
 
O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov pletisa@siol.net ali na telefonsko številko 07/30 58 378, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je navedena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne pri dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali e-naslova.

Kode za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu  v spletni trgovini Pletisa.si. Uporabnik je o aktivni kodi obveščen preko socialnih omrežij ali v elektronskem sporočilu. Koda je vedno časovno omejena in jo je treba izkoristiti v določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji.

Uporaba kode za popust

Kodo uporabite tako, da izberete želene izdelke v spletni trgovini Pletisa.si in jih dodate v košarico.  Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Nadaljuj na blagajno. Vnesite osebne podatke in naslov za dostavo ter izberite način dostave in plačila.
V istem koraku kliknite na polje Koda kupona in vnesite kodo za popust. Vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon.
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, popust na izdelek ipd.) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

Brezplačno darilo

Pri izvajanju promocijske ugodnosti »brezplačno darilo« so do darila upravičeni vsi, ki izpolnjujejo navedene pogoje – pogoji so navedeni v promocijskih materialih, ki oglašujejo brezplačno darilo. Menjava daril za gotovino ali drugi izdelek ni možna.


 
Račun

Račun za nakupljene izdelke in storitve boste prejeli bodisi skupaj s paketom z nakupljenim blagom ali na elektronski naslov. Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa.
 

 
 
Dobava blaga
 
Poskrbeli bomo, da bo naročilo čim prej odpremljeno. V primeru, da je dobavljivost artikla na zalogi, blago prejmete v roku 7 – 9 delovnih dni (razen v primeru, ko se poveča število dnevnih naročil, kjer se lahko dostavni rok podaljša do 5 dni – v tem primeru bo kupec obveščen). Poleg blaga, kupec načeloma prejme račun. Če račun ni v pošiljki ga kupec prejme v elektronski obliki. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije.

Dostava blaga je možna samo znotraj Republike Slovenije. 

V primeru naročila nad 100,00 EUR nudimo BREZPLAČNO dostavo kjerkoli po Sloveniji.

Znesek poštnine znaša 3,50 € za naročila do 99,99 €. Znesek poštnine za naročila nad 100,00 € znaša 0,00 €. Pri osebnem prevzemu stroška dostave ni. 

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

Od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ponudnik ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Za podrobnosti o postopku reklamacije se obrnite na Pošto Slovenije in njihove pogoje poslovanja. Prosimo, da nas o težavah obvestite na kontaktni e-mail pletisa@siol.net ali po telefonu na 07/30 58 378.

Vračila blaga


V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe – nenošen, z vsemi etiketami in računom. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen  če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: pletisa@siol.net. Vračilo izdelkov pošljite na naslov: Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Priložena mora biti kopija računa. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde. 

Menjave

Prvo menjava uredimo brezplačno in na naše stroške pošiljanja. V kolikor bi želeli enak izdelek zamenjati drugič, vam ga lahko zamenjamo le na vaše stroške. Strošek pošiljanja druge menjave je 3,50 eur.

Nekaj nasvetov ob prejemu paketa

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namenjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:

  •  Embalažo odprite previdno, je ne poškodujte in jo shranite. 
  •  Spravite tudi račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
  •  Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
  •  Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.

Reklamacije in stvarne napake
 

Svetujemo, da artikel takoj ob prejemu pregledate.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.pletisa.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov pletisa@siol.net. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika.
Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačan znesek. 

Stvarna napaka je kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
  • Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov pletisa@siol.net.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

V primeru neupravičene reklamacije potrošniku vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Ne prevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri Pošti Slovenije in nas o reklamaciji obvestiti na pletisa@siol.net.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

Pritožbe in spori
 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova pletisa@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

POLITIKA ZASEBNOSTI

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

  • Ponudnik (Pletisa d.o.o.) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
  • Ponudnik (Pletisa d.o.o.) hrani naslednje podatke kupcev samo za čas do izpolnitve naročila: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).
  • Ponudnik (Pletisa d.o.o.) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (Pletisa d.o.o.) izrecno spoštoval.

Nazadnje posodobljeno: Metlika, 1.11.2020