BREZPLAČNA DOSTAVA NAD 100 €

Zasebnost in pogoji poslovanja


Prenesi v PDF

Splošni pogoji spletne trgovine Pletisa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1 in ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino upravlja podjetje Pletisa d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik, pletisa.si). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani pletisa.si (kupec v spletni trgovini). Z oddajo naročila kupec ali registrirani uporabnik, potrjujeta, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata.

Pred uporabo naše spletne trgovine si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Pletisa pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine. Podjetje Pletisa d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.

Naziv podjetja: Pletisa d.o.o.

Sedež podjetja: Na Lazah 1, 8330 Metlika, Slovenija

Matična št.: 1997386000

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.

ID zavezanca zaDDV: SI44058675

TRR: SI56 0400 0027 9082 424

Register: Okrožno sodišče Novo mesto

Srg : 200400512

Datum vpisa : 02.09.2004

Tel: +386 07 30 58 378

E-pošta: info@pletisa.si

Način plačila

Ponudnik omogoča način plačila po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika.

Omogočen je tudi prevzem in plačilo naročenega blaga v poslovnih enotah Pletisa:

Supernova Bršljin, Ljubljanska cesta 47, 8000 Novo mesto

Trgovski center Mercator, Šmartinska cesta 102, 1000 Ljubljana

Planet TUŠ Celje, Mariborska cesta 128, 3000 Celje

Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika

Cene

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem (Pletisa d.o.o.) in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Popusti in kuponi se med seboj ne seštevajo, razen ko je navedeno drugače.

Postopek naročanja

Naročanje poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. V kolikor plačnik ni iz Republike Slovenije, ampak iz kjerkoli drugje, dostava blaga v to državo ni mogoča. Potrebno je obvezno vnesti podatke o dostavi na drug naslov v Sloveniji, v nasprotnem primeru naročilo ne bo sprovedeno oz blago ne bo dobavljeno v skladu z uredbo EU 2018/302. Za dostavo drugje po svetu nam pišite na info@pletisa.si

Naročanje v spletni trgovini www.pletisa.si je varno in enostavno.

V spletni trgovini www.pletisa.si lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. S klikom na zavihek Moj račun.

Kupec izbere artikel na spletni strani www.pletisa.si, ga doda v košarico (v obliki nakupovalnega vozička) in nadaljuje postopek nakupa s klikom na zavihek Košarica (v obliki nakupovalnega vozička) v meniju ali na gumb na zgornjem delu strani, ki se pojavi ob dodajanju izdelkov v košarico.
Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini www.pletisa.si.
Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov. Po kliku na gumb Na blagajno, uporabnik doda še svoje kontaktne podatke in podatke za dostavo ter po potrebi doda tudi komentar. Izbere način plačila ali potrdi osebni prevzem (na sedežu podjetja ali v kateri od poslovnih enot). Obveščen je tudi o strošku dostave preko Pošte Slovenija. Sledi še zaključek naročila s klikom na gumb Potrdite naročilo. Z obkljukanjem okenčka POGOJI POSLOVANJA se kupec strinja z navedenimi pogoji uporabe.

Če želi uporabnik račun na podjetje, na začetku obkljuka NAKUPUJETE KOT PODJETJE. Odprejo se dodatna polja za vpis naziva podjetja, davčne številke in potrditev ali je podjetje davčni zavezanec.
Če želi kupec dostavo na drug naslov, izbere možnost Dostavite mi na drug naslov.

Po oddanem naročilu kupec prejme potrditveni mail o prejetju naročila in postopku obdelave naročila. Ko administrator pregleda naročilo in ugotovi, da so izbrani izdelki na zalogi, dobi kupec potrditveni mail, v katerem so ponovno navedeni vsi podatki o naročilu, ceni in dostavi. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Potrditveni mail velja kot predračun, po katerem kupec poravna strošek. V mailu so navedeni tudi vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo transakcije.
Upravljalec bo shranil vsebino naročil uporabnikov.

V primeru, da želi kupec oddati telefonsko naročilo, nas pokličite na 07 30 58 378 med delovnim časom, ki ga najde na spletni strani www.pletisa.si. Pri naročilu prek telefona bomo potrebovali iste podatke kot pri naročilu prek spleta. Pri naročilu prek telefona lahko izbere plačilo po predračunu (UPN obrazec) ali osebni prevzem.

Postopek obveščanja o naročilu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. S tem potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne (izdelek ni na zalogi ali so navedene očitno napačne cene, kar lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času). Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje elektronsko sporočilo na naveden naslov. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima trenutno na zalogi, je ponudnik izključno vezan na dobavo materiala s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi material do ponudnika oz. je material sploh dobavljiv. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga zaradi izdelave izdelka in/ali izdelka oz. potrebnega materiala ni na voljo, bo kupec o tem obveščen s strani ponudnika. Če to podaljša dobavni rok in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Če je naročilo potrjeno, prejme uporabnik potrditveni mali, da so izbrani izdelki na zalogi in prejme mail s podatki o plačilu oz. postopku osebnega prevzema. Ponudnik preveri stanje plačila, če je bilo izbrano plačilo po predračunu. Pošiljka se pripravi in pošlje, ko je na transakcijskem računu ponudnika vidno nakazilo v višini zneska na potrdilu o naročilu.

Po oddaji naročila

Blago bo pripravljeno v dogovorjenem roku in odposlano na kupčev naslov oz. pripravljeno za osebni prevzem. O tem bo kupec tudi obveščen, na elektronski naslov bomo poslali obvestilo »Vaše naročilo je zaključeno«.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.pletisa.si in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani www.pletisa.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Sprememba ali preklic naročila

O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@pletisa.si ali na telefonsko številko 07/30 58 378, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je navedena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne pri dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali e-naslova.

Kode za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu  v spletni trgovini Pletisa.si. Uporabnik je o aktivni kodi obveščen preko socialnih omrežij ali v elektronskem sporočilu. Koda je vedno časovno omejena in jo je treba izkoristiti v določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji.

Uporaba kode za popust

Kodo uporabite tako, da izberete želene izdelke v spletni trgovini Pletisa.si in jih dodate v košarico.  Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Nadaljuj na blagajno. Vnesite osebne podatke in naslov za dostavo ter izberite način dostave in plačila.
V istem koraku kliknite na polje Koda kupona in vnesite kodo za popust. Vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon.
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, popust na izdelek ipd.) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

Brezplačno darilo

Pri izvajanju promocijske ugodnosti »brezplačno darilo« so do darila upravičeni vsi, ki izpolnjujejo navedene pogoje – pogoji so navedeni v promocijskih materialih, ki oglašujejo brezplačno darilo. Menjava daril za gotovino ali drugi izdelek ni možna.

Rezervacija izdelka

Izdelek je rezerviran z oddajo vašega naročila. Ni dovolj, da izdelek dodate v košarico. Nakup je potrebno zaključiti tako, da zaključite nakup na blagajni v spletni trgovini in dobite potrdilo naročila po elektronski pošti. Vendar pozor: vsako naročilo je v spletni trgovini shranjeno samo 5 dni. V kolikor v tem času ne dobimo plačila, bo vaše naročilo žal stornirano. Hvala za razumevanje.

Darilni boni

Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni v Pletisa.si

Podjetje Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika s temi splošni pogoji poslovanja določa pravice in obveznosti iz naslova poslovanja z darilnimi boni Pletisa.

Darilne bone Pletisa je mogoče kupiti preko spletne trgovine: https://pletisa.si/product/darilni-bon/. Darilni bon je dokument, ki ga izda izdajatelj proti plačilu v obliki listine in ga je skladno s temi splošnimi pogoji, kot plačilo za blago dolžno sprejeti Pletisa d.o.o. v svoji spletni trgovini Pletisa.si.

Obveznost Pletisa.si

Pletisa.si pridobi obveznosti iz darilnega bona v trenutku, ko stranka vplača vrednost darilnega bona.

Terjatev iz darilnega bona je vezana na dokument in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatev iz darilnega bona lahko, ob predložitvi darilnega bona zahteva njegov imetnik, brez kakršne koli identifikacije.

Obveznost Pletisa.si iz darilnega bona preneha s tem, ko ga trgovina sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona, ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, navedenih v sklopu Rokovanje z darilnimi boni teh splošnih pogojev.

Pravica imetnika darilnega bona

Imetnik bona lahko zahteva izpolnitev obveznosti iz darilnega bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini Pletisa.si. Čas veljavnosti darilnega bona je eno leto od datuma nakupa darilnega bona, ki je označen na zadnji strani bona.

Imetnik izpolni obveznosti iz darilnega bona preko spletne trgovine tako, da vpiše številko darilnega bona in številko računa blagajni v okenček: Komentar.

Če želi imetnik koristiti več bonov hkrati, vpiše v komentar vse ostale bone in vam jih bomo ročno odšteli, ter poslali popravljeno naročilo naknadno.

Če je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Ker darilni bon ni izplačljiv v gotovini, si Pletisa.si pridržuje pravico, da ga bo sprejel kot plačilno sredstvo le v primeru, ko bo vrednost nakupa imetnika darilnega bona enaka ali večja od nominalne vrednosti darilnega bona. Če je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se razlika do polne vrednosti bona ne vrača. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.

Darilni bon je prenosljiv, tako da lahko imetnik darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona, nov imetnik pa tako pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.

Rokovanje z darilnimi boni

Na darilnem bonu Pletisa.si morajo biti naslednji podatki: podpis prodajalca, ki je bon prodal, koda bona in datum nakupa (na zadnji strani). V primeru, da na darilnem bonu ni vseh naštetih podatkov, ali da kakšen podatek manjka, je darilni bon neveljaven.

Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati in popravljati, v nasprotnem primeru se šteje darilni bon za neveljavnega.

Z darilnim bonom ni možno kupiti drugega ali več drugih darilnih bonov. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. Za izgubljene ali ukradene bone ne odgovarjamo. Darilni bon je prenosljiv.

Darilni bon se lahko unovči tudi v fizičnih poslovalnicah podjetja Pletisa d.o.o.

V primeru, da Pletisa.si ugotovi, da je darilni bon ponarejen, zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona.

Ostalo

Pletisa.si si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.

Račun

Račun za nakupljene izdelke in storitve boste prejeli bodisi skupaj s paketom z nakupljenim blagom ali na elektronski naslov. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti po mailu na infoinfo@pletisa.si ali po telefonu na 07/30 58 378. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil telefonsko (prek tel. številke, ki je navedena v naročilu) in/ali prek e-maila. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale prek bančnega nakazila, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila na dogovorjeni transakcijski račun.

Dobava blaga

Poskrbeli bomo, da bo naročilo, po prejetem plačilu, čim prej odpremljeno. V primeru, da je dobavljivost artikla na zalogi, blago prejmete v roku 7 – 9 delovnih dni (razen v primeru, ko se poveča število dnevnih naročil, kjer se lahko dostavni rok podaljša do 5 dni – v tem primeru bo kupec obveščen). Poleg blaga, kupec načeloma prejme račun. Če račun ni v pošiljki ga kupec prejme v elektronski obliki. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije.

Dostava blaga je možna samo znotraj Republike Slovenije. V kolikor plačnik ni iz Republike Slovenije, dostava blaga v tujo državo ni mogoča. Pri oddaji naročila je potrebno vnesti podatke o dostavi na drug naslov v Sloveniji, v nasprotnem primeru naročilo ne bo sprovedeno oz. blago en bo dostavljeno.

V primeru naročila nad 100,00 EUR nudimo BREZPLAČNO dostavo kjerkoli po Sloveniji.

Znesek poštnine znaša 4,90 € za naročila do 99,99 €. Znesek poštnine za naročila nad 100,00 € znaša 0,00 €. Pri osebnem prevzemu stroška dostave ni. 

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

Prosimo, da nas o težavah obvestite na kontaktni e-mail info@pletisa.si ali po telefonu na

07/30 58 378.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Vračila blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca izdelka, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina).

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe – nenošen, z vsemi etiketami in računom. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen  če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pletisa.si in izpolni obrazec za odstop od nakupa. Vračilo izdelkov se pošlje na naslov: Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika. Kupnino bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun.

V kolikor se odločite za menjavo ali vračilo blaga, izpolnite obrazec, ki ga najdete na tej Povezavi.Obrazec pošljete skupaj z vrnjenim blagom.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Priložena mora biti kopija računa. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde.

Menjave

Prvo menjavo uredimo brezplačno in na naše stroške pošiljanja. V kolikor bi želeli enak izdelek zamenjati drugič, vam ga lahko zamenjamo le na vaše stroške. Strošek pošiljanja druge menjave je 4,90 eur.

Nekaj nasvetov ob prejemu paketa

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namenjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:

  •  Embalažo odprite previdno, je ne poškodujte in jo shranite.
  •  Spravite tudi račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
  •  Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
  •  Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.

Reklamacije in stvarne napake

Svetujemo, da artikel takoj ob prejemu pregledate.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.pletisa.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@pletisa.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov Pletisa d.o.o., Na Lazah 1, 8330 Metlika.
Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

Neskladnost blaga

Jamstvo za skladnost blaga po Zakonu o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS št. 130/22)

  1. člen (odgovornost prodajalca za neskladnost blaga)

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

  1. člen (subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1.      ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2.      je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3.      je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4.      je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

  1. člen (objektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:

1.      ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2.      biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3.      biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4.      biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

–  za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

–  je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

–  javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

  1. člen (objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)

(1) V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

–        ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali

–        dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali

–        v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

(2) Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

–        je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter

–        razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

  1. člen (razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga)

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

  1. člen (neskladnost zaradi nepravilne namestitve)

(1) Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

(2) Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

  1. člen (pravice tretjih oseb)

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom tega zakona, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.

  1. člen (jamčevalni rok)

(1) Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

(2) Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 74. člena tega zakona uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.

(3) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

(4) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

(5) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

  1. člen (prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti)

(1) S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s tem zakonom.

(2) Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična.

  1. člen (splošne določbe)

(1) Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

(2) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju iz tretjega in četrtega odstavka 78. člena tega zakona, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.

  1. člen

(jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika)

(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

1.      zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2.      zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

  1. člen (vzpostavitev skladnosti)

(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

–        je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

–        izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

  1. člen (znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe)

(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

–        prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

–        neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

–        narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

–        prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

  1. člen (obvestilo o neskladnosti in pregled blaga)

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

  1. člen (obstoj neskladnosti)

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

  1. člen (rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine)

(1) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

(2) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

  1. člen (izguba pravic)

Pravice iz prvega odstavka 81. člena tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.

Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pletisa.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Pletisa d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Pletisa d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in vsebine Pletisa.si.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo prek e-maila info@pletisa.si ali po telefonu 07 30 58 378 v delovnem času od 7:00 do 15:00.

Avtorske pravice

Pletisa.si je v lasti podjetja Pletisa d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko naša last ali last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

  • Ponudnik (Pletisa d.o.o.) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 in ZVOP-2.
  • Ponudnik (Pletisa d.o.o.) hrani naslednje podatke kupcev samo za čas do izpolnitve naročila: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).
  • Ponudnik (Pletisa d.o.o.) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
  • Registrirani uporabniki Pletisa.si dovoljujejo ponudniku zbiranje in uporabo vseh podatkov posredovanih ob registraciji. Osebni podatki so namenjeni le poslovanju ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatki so trajno varno shranjeni na ustrezno varovanem in zaščitenem računalniškem sistemu. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.

Varstvo osebnih podatkov

V podjetju Pletisa d.o.o zagotavljamo, da v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1 in ZVOP-2) po svojih najboljših močeh varujemo vaše osebne podatke. Obvezujemo se, da bomo zbrane podatke hranili in uporabljali le toliko časa, kot bo potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani. Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali nobeni fizični in nepooblaščeni pravni osebi. V primeru sodelovanja z drugimi podjetji, ki za nas opravljajo določene storitve (kot je dostava paketov) bo omogočen dostop do podatkov, ki so brezpogojno potrebni za izvedbo njihovih storitev.

Upravljavec

Upravljavec osebnih podatkov v pomenu, kot ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov in veljavni zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov – GDPR je:

Kakšne podatke zbiramo?

Za potrebe opravljanja storitev podjetje Pletisa d.o.o. zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo naslednje vaše podatke:

ime in priimek,

naslov in kraj bivanja,

elektronski naslov,

uporabniško ime,

geslo v šifrirani obliki,

telefonsko številko,

ostale podatke, ki jih kot uporabnik prostovoljno vnesete v obrazec na spletnem mestu pletisa.si

Kontaktne podatke, ki nam jih posredujete ob izpolnitvi oz. oddaji naročila / povpraševanja / prijave / registracije potrebujemo za obdelavo vašega naročila in za komunikacijo z vami. V primeru, da nam ne posredujete navedenih kontaktnih podatkov, vašega naročila ne bomo mogli obdelati in ne boste mogli koristiti želenih e-novic. Podjetje Pletisa d.o.o. ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesete kot uporabnik naše spletne strani.

Soglasje

Osebne podatke, ki nam jih posredujete ob oddaji naročila ali prijavi na e-novice, obdelujemo z vašim jasnim in nedvoumnim soglasjem, ki temelji na Splošni uredbi EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Z namenom izboljšave kakovosti naših produktov in storitev in za statistične namene, v zvezi z elektronskimi sporočili, ki vam jih pošiljamo, obdelujemo tudi podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih. Svoje soglasje lahko kadarkoli umaknete in se odjavite od prejemanja novic. V primeru umika soglasja ne bomo več uporabljali vaših osebnih podatkov za obveščanje o vsebinah spletne trgovine Pletisa.si. Morebiten umik soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave vaših osebnih podatkov v času, preden je bil umik podan.

Prijava na e-novice

Kot uporabnik naše spletne strani se lahko prijavite na e-novice, s katerimi vas do preklica obveščamo o novostih v ponudbi na spletu, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah. S prijavo na e-novice se vpišete v seznam prejemnikov e-novic, ki je istočasno tudi baza prejemnikov ugodnosti, ki jih v Pletisa.si nudimo svojim uporabnikom (popusti za zvestobo, kode za popuste, brezplačne poštnine…). Za prijavo na e-novice zbiramo vaš e-naslov, v primeru, da se prijavite kot registrirani član, pa tudi ime in priimek, naslov, telefonsko številko.

Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom prejmete potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega ste do preklica prijavljeni na e-novice Pletisa.si. Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahtevate, da kot upravljalec osebnih podatkov trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Kot uporabnik lahko zahtevate tudi prenos podatkov ali seznanitev z njimi. Upravljavec Pletisa d.o.o. se zavezujemo, da bomo vaše podatke skrbno varovali skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov. E-novice pošiljamo preko spletne aplikacije MailChimp.

Registracija uporabnika:

V spletni trgovini Pletisa.si se lahko prijavite kot registrirani uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom (gostom). Kot registrirani uporabnik v postopku registracije posredujete zahtevane podatke. Kot registriran uporabnik dobite svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Kot uporabnik ste dolžni zagotoviti, da s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljate izključno sami oz. od vas pooblaščena oseba. Kot uporabnik samostojno odgovarjate za vsebine, ki jih vpišete na straneh Pletisa.si. Končni kupec v spletni trgovini Pletisa.si je izključno tisti registrirani uporabnik oz. neregistrirani uporabnik (gost), ki kupuje blago za osebne namene ali nepridobitno dejavnost.

V primeru, da se registrirate kot uporabnik, bomo vaše vpisane podatke do preklica uporabljali za obdelavo vašega naročila, pripravo še bolj relevantnih ponudb in za marketinške analize, ki bodo pomagale izboljšati prodajni proces. Podatki bodo lahko uporabljeni tudi za ponovno trženje. Registracija vam olajša spremljanje preteklih nakupov, skrajša nakupni postopek. Kot registriran uporabnik se lahko kadarkoli pisno odjavite z mailom, poslanim na info@pletisa.si. V primeru, da kot uporabnik želite izbrisati uporabniški račun, mora e-sporočilo vsebovati naslednje podatke: naslov sporočila naj bo Ukinitev uporabniškega računa; v vsebini naročila mora biti navedeno ime in priimek uporabnika, naslov in elektronski naslov, s katerim ste se kot uporabnik registrirali. Sporočilo mora biti poslano z elektronskega naslova, s katerim je uporabnik prijavljen kor registrirani član.

Nakupovanje kot gost

V primeru, da naročilo izvedete kot gost, bomo vaše vpisane podatke uporabili za obdelavo oddanega naročila. Pletisa d.o.o kot davčni zavezanec mora v skladu s 86. členom ZDDV zagotoviti hrambo računov, ki se nanašajo na dobave blaga ali storitev na ozemlju Slovenije najmanj 10 let po poteku leta, na katero se računi nanašajo – s tem pa se hranijo tudi podatki, ki so na računu.

Kontaktni obrazci in posredovanje e-sporočil

Kot uporabnik spletne strani pletisa.si nam lahko vprašanja posredujete tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in nam s tem kot upravljavcu zaupate navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev vašega vprašanja. E-naslovi, navedeni na spletni strani niso osebni, pač pa poslovni e-naslovi in niso vezani na eno fizično osebo. Podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujemo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se strinjate s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta Pletisa.si.

Pravice uporabnika 

V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) imate pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pozabe«), pravico do prenosljivosti, pravico zahtevati omejitev obdelave osebnih podatkov in pravico do ugovora. Vpogled v vaše podatke lahko kadarkoli zahtevate preko elektronske pošte na naslovu info@pletisa.si.

Kako zagotavljamo varnost podatkov 

Podatke, ki jih posredujete z oddajo vašega naročila, preko obrazcev na straneh Pletisa.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bomo varovali ter preprečevali njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere ste kot uporabnik spletne strani Pletisa.si dali svoje soglasje. Dostop do osebnih podatkov imajo zgolj s strani Pletisa d.o.o. pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Za varovanje osebnih podatkov ste kot uporabnik odgovorni tudi sami tako, da poskrbite za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Posredovanje podatkov pooblaščenim partnerjem 

Podatki, ki jih kot uporabnik spletne strani Pletisa.si zaupate nam kot upravljavcu, so zaupni. Pletisa d.o.o. jih ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam. Osebne podatke pa lahko posredujemo zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Podatki so lahko posredovani:

družbam za obdelavo podatkov in informacijske storitve, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletnega mesta in njegove izboljšave (gostovanje na strežniku, računovodski program…),

podjetjem, ki zagotavljajo nemoten proces nakupa (dostavne službe ipd.),

pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče ipd.),

vendar le v meri, ki je nujna za uspešno izvedbo naročila.

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z njimi skladno z evropsko zakonodajo.

Privolitev  

Z uporabo spletnega mesta Pletisa.si se kot uporabnik strinjate s splošnimi pogoji uporabe, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko kot uporabnik redno spremljate morebitne spremembe splošnih pogojev ter posledično načina in namene obdelave zbranih osebnih podatkov.

Morebitna vprašanja o zasebnosti in obdelavi osebnih podatkov lahko naslovite na info@pletisa.si.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (Pletisa d.o.o.) izrecno spoštoval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Pletisa d.o.o., z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 in ZVOP-2 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Nazadnje posodobljeno: Metlika, 24.1.2025

Pletisa d.o.o.

UPORABA PIŠKOKOV

Informacije o uporabi spletnih piškotkov

Osnovne informacije

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki jih brskalniki, kot so Firefox, Chrome ali Internet Explorer, nalagajo na vaš računalnik med brskanjem po spletu.

V skladu s priporočili informacijskega pooblaščenca, smo na našo spletno stran namestili obvestilo o uporabi piškotkov.

Kaj so spletni piškotki?

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje:

  • ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek;
  • življenjsko dobo piškotka;
  • vrednost – navadno naključno generirano edinstveno število.

Sami po sebi piškotki niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode.  Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Lahko pa so piškotki uporabljeni tudi na načine, ki pomenijo poseg v posameznikovo zasebnost. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje

Namen uporabe piškotkov

Z vidika namena uporabljamo naslednje piškotke:

  • 1 skupina: Nujno potrebni piškotki za delovanje spletne strani. Za te piškotke nam ni potrebno dobiti vaše privolitve.
  • 2 skupina: Analitični piškotki, ki zbirajo informacije o tem, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran in jih uporabljamo za izboljšanje delovanja spletne strani.
  • 3 skupina: Piškotki, ki omogočajo funkcionalnost strani: Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni vaše izbire, kot npr. uporabniško ime in ostale nastavitve, ki zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo. Za te piškotke nam ni potrebno dobiti vaše privolitve.
  • 4 skupina: Marketinški piškotki. Te piškotke uporabljamo z namenom, da vam pošiljamo vsebine, ki bolj ustrezajo vašim interesom. S pomočjo oglaševanja vsebine naših strani lahko ohranjamo brezplačno dostopne.

Če se z namestitvijo piškotkov vseh skupin strinjate vam ni potrebno storiti ničesar.  Vašo izbiro boste na tej napravi lahko vedno spremenili. Če se s 3. in 4. kategorijo ne strinjate lahko to spremenite s klikom na ikono piškotka spodaj desno na spletni strani.

Nazadnje posodobljeno: Metlika, 24.1.2025

Pletisa d.o.o.

Pravila nagradne igre 

  1. Organizator nagradne igre

Organizator nagradne igre je podjetje Pletisa d.o.o., Na lazah 1, 8330 Metlika (v nadaljevanju: organizator). Podjetje Facebook Ireland, Ltd ali Instagram LLC na nikakršen način ne sponzorira, potrjuje, upravlja ali je povezan s to nagradno igro.Vsi podatki in informacije, ki jih zahtevamo za udeležbo v nagradni igri, bodo posredovani organizatorju.

Namen nagradne igre je promocija blagovne znamke Pletisa in Facebook in Instagram profila Pletisa.

  1. Trajanje nagradne igre in lokacija 

Nagradna igra traja od torka, 11. 2. 2025, do četrtka, 13. 2. 2025, na Instagram profilu Pletisa(https://www.instagram.com/pletisa/) in Facebook profilu Pletisa (www.facebook.com/pletisa).

  1. Način sodelovanja v nagradni igri

Nakup ni pogoj za sodelovanje.

V nagradni igri lahko sodelujejo vse fizične polnoletne osebe s stalnim prebivališčem v Sloveniji, ki so uporabniki Instagrama oz. Facebooka in sprejmejo pravila sodelovanja.

Ena oseba lahko sodeluje z enim ali več odgovori, torej večkrat.

V nagradni igri sodeluje vsak, ki sledi Instagram oz. Facebook profilu Pletisa, všečka in komentira objavo o nagradni igri. S tem potrjuje, da je seznanjen s pravili in pogoji nagradne igre.

  1. Žreb nagrajenca, nagradni sklad in predaja nagrade

Žrebanje in objava zmagovalca bosta v petek, 14. 2. 2025.

Nagrajenec bo objavljen v isti objavi na Instagram in Facebook profilu Pletisa.

Nagrada: 2 x darilni bon v vrednosti 20 eur Pletisa

Nagrada v tej nagradni igri ni predmet obdavčitve.

O načinu prevzema nagrade se naknadno dogovori z organizatorjem nagradne igre. Če se nagrajenec v roku 7 dni po objavi ne oglasi, se ponovi žreb in celoten postopek.

Žreb se opravi z aplikacijo commentpicker.com.

  1. Splošno o nagradah in nagrajencu

Rezultati so dokončni. Pritožba ni mogoča. Nagrade ni mogoče zamenjati za denar ali katerokoli drugo nagrado. Prenos nagrad na tretjo osebo ni možen.

Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da ne podeli nagrade, če se ugotovi, da je uporabnik v igri sodeloval v nasprotju s pravili nagradne igre.

Za kakovost in lastnosti nagrad je odgovoren proizvajalec.

  1. Reševanje pritožb

Za vse morebitne spore, nastale iz naslova nagradne igre, ki jih ni moč rešiti sporazumno, je pristojno sodišče v Novem mestu.

  1. Končne določbe

Pravila nagradne igre pričnejo veljati 11. 2. 2025. V času trajanja nagradne igre so pravila na vpogled na spletni strani www.pletisa.si.

Organizator si pridržuje pravico spremembe pravil.

Za vsebino nagradne igre je odgovoren izključno organizator. Za vsa vprašanja, povezana z nagradno igro, se obrnite na elektronski naslov info@pletisa.si.

Datum: 11. 2. 2025

Pravila nagradne igre 

  1. Organizator nagradne igre

Organizator nagradne igre je podjetje Pletisa d.o.o., Na lazah 1, 8330 Metlika (v nadaljevanju: organizator). Podjetje Facebook Ireland, Ltd ali Instagram LLC na nikakršen način ne sponzorira, potrjuje, upravlja ali je povezan s to nagradno igro.Vsi podatki in informacije, ki jih zahtevamo za udeležbo v nagradni igri, bodo posredovani organizatorju.

Namen nagradne igre je promocija blagovne znamke Pletisa in Facebook in Instagram profila Pletisa.

  1. Trajanje nagradne igre in lokacija 

Nagradna igra traja od torka, 11. 2. 2025, do četrtka, 13. 2. 2025, na Instagram profilu Pletisa(https://www.instagram.com/pletisa/) in Facebook profilu Pletisa (www.facebook.com/pletisa).

  1. Način sodelovanja v nagradni igri

Nakup ni pogoj za sodelovanje.

V nagradni igri lahko sodelujejo vse fizične polnoletne osebe s stalnim prebivališčem v Sloveniji, ki so uporabniki Instagrama oz. Facebooka in sprejmejo pravila sodelovanja.

Ena oseba lahko sodeluje z enim ali več odgovori, torej večkrat.

V nagradni igri sodeluje vsak, ki sledi Instagram oz. Facebook profilu Pletisa, všečka in komentira objavo o nagradni igri. S tem potrjuje, da je seznanjen s pravili in pogoji nagradne igre.

  1. Žreb nagrajenca, nagradni sklad in predaja nagrade

Žrebanje in objava zmagovalca bosta v petek, 14. 2. 2025.

Nagrajenec bo objavljen v isti objavi na Instagram in Facebook profilu Pletisa.

Nagrada: 2 x darilni bon v vrednosti 20 eur Pletisa

Nagrada v tej nagradni igri ni predmet obdavčitve.

O načinu prevzema nagrade se naknadno dogovori z organizatorjem nagradne igre. Če se nagrajenec v roku 7 dni po objavi ne oglasi, se ponovi žreb in celoten postopek.

Žreb se opravi z aplikacijo commentpicker.com.

  1. Splošno o nagradah in nagrajencu

Rezultati so dokončni. Pritožba ni mogoča. Nagrade ni mogoče zamenjati za denar ali katerokoli drugo nagrado. Prenos nagrad na tretjo osebo ni možen.

Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da ne podeli nagrade, če se ugotovi, da je uporabnik v igri sodeloval v nasprotju s pravili nagradne igre.

Za kakovost in lastnosti nagrad je odgovoren proizvajalec.

  1. Reševanje pritožb

Za vse morebitne spore, nastale iz naslova nagradne igre, ki jih ni moč rešiti sporazumno, je pristojno sodišče v Novem mestu.

  1. Končne določbe

Pravila nagradne igre pričnejo veljati 11. 2. 2025. V času trajanja nagradne igre so pravila na vpogled na spletni strani www.pletisa.si.

Organizator si pridržuje pravico spremembe pravil.

Za vsebino nagradne igre je odgovoren izključno organizator. Za vsa vprašanja, povezana z nagradno igro, se obrnite na elektronski naslov info@pletisa.si.

Datum: 11. 2. 2025